Szállítási díjak területenként
1. GLS belföldön
A GLS által végzett másnapi csomagszállítás minden esetben a GLS hatályos ÁSZF-jének megfelelően és az abban
megfogalmazott módokon történik. Szállítási határidő 1-3 munkanap. Ünnepi időszakban 1-10 munkanapra is növekedhet a szállítás a futárcég leterheltsége okán.
- 3 kg-ig: 1.990 Ft
- 3,1 kg-tól : 2.200 Ft
2. GLS csomagpontok és csomagautomaták belföldön
A GLS által végzett másnapi csomagszállítás minden esetben a GLS hatályos ÁSZF-jének megfelelően és az abban
megfogalmazott módokon történik. GLS átvételi pont: oldalunkon szabadon választható ki azt a csomag átvételi pontot vagy automatát, ahol a csomag átvehető. Szállítási határidő 1-3 munkanap. Ünnepi időszakban 1-10 munkanapra is növekedhet a szállítás a futárcég leterheltsége okán.
- súlyhatár nélkül: 1.850 Ft
3. MPL csomagpontok és csomagautomaták belföldön
Az MPL szállítási móddal a Magyar Posta fiókjaiba vagy MOL töltőállomásokra történik a csomag kiszállítása. MPL átvételi pont: oldalunkon szabadon választható ki azt a csomag átvételi pontot vagy automatát, ahol a csomag átvehető. Szállítási határidő: 3-10 munkanap
- súlyhatár nélkül: 2.300 Ft
4. MPL házhozszállítás belföldön
Az MPL szállítási móddal a Magyar Posta fiókjaiba vagy MOL töltőállomásokra történik a csomag kiszállítása. MPL átvételi pont: oldalunkon szabadon választható ki azt a csomag átvételi pontot vagy automatát, ahol a csomag átvehető. Szállítási határidő: 3-10 munkanap
- 2 kg-ig: 2.740 Ft
- 3 kg-ig: 2.845 Ft
- 3 kg felett: 2.915 Ft.
5. DPD Házhozszállítás külföldön maximális 10 kg súlyhatárig
A DPD és szállítási partnerei által végzett külföldi csomagszállítás minden esetben a DPD hatályos ÁSZF-jének megfelelően és az abban megfogalmazott módokon történik
A DPD kiszállítás bruttó költsége országonként változik. A termék súlyának meghatározása automatizált becslés alapján történik a vásárlás pillanatában. A kalkulált súly és a csomag valós súlya között eltérés lehet. A várható szállítási határidő 3-5 munkanap a feladáshoz képest. Ünnepi időszakban 3-14 munkanap is előfordulhat.
Ausztria max. 10 kg-ig
- 5.200 Ft
Németország max. 10 kg-ig
- 5.500 Ft
Románia max. 10 kg-ig
- 4.900 Ft
Szlovákia max. 10 kg-ig
- 4.500 Ft
Spanyolország max. 10 kg-ig
- 11.000 Ft
Dánia max. 10 kg-ig
- 7.600 Ft
Hollandia max. 10 kg-ig
- 6.200 Ft
Írország max. 10 kg-ig
- 8.600 Ft
Franciaország max. 10 kg-ig
- 9.300 Ft
Horvátország max. 10 kg-ig
- 6.100 Ft
6. PACTIC légi házhozszállítás külföldön: EGYESÜLT KIRÁLYSÁG, USA, KANADA
A PACTIC és szállítási partnerei által végzett külföldi csomagszállítás minden esetben a PACITC hatályos ÁSZF-jének megfelelően és az abban megfogalmazott módokon történik
A PACTIC kiszállítás bruttó költsége országonként változik. A termék súlyának meghatározása automatizált becslés alapján történik a vásárlás pillanatában. A kalkulált súly és a csomag valós súlya között eltérés lehet. A várható szállítási határidő 3-7 munkanap a feladáshoz képest. Ünnepi időszakban 7-14 munkanap.
USA légi szállítás (FEDEX)
- 1 kg-ig: 11.600 Ft
- 2 kg-ig: 14.800 Ft
- 3 kg-ig: 16.900 Ft
- 4 kg-ig: 19.300 Ft
- 5 kg-ig: 22.300 Ft
- 6 kg-ig: 25.000 Ft
- 7 kg-ig: 26.900 Ft
- 8 kg-ig: 28.900 Ft
- 9 kg-ig: 30.800 Ft
- 10 kg-ig: 32.800 Ft
- 11 kg-ig: 34.600 Ft
- 12 kg-ig 36.200 Ft
- 13 kg-ig 37.800 Ft
- 15 kg-ig 41.000 Ft
- 20 kg-ig 50.000 Ft
KANADA légi szállítás (FEDEX)
- 1 kg-ig: 12.400 Ft
- 2 kg-ig: 15.800 Ft
- 3 kg-ig: 18.000 Ft
- 4 kg-ig: 21.200 Ft
- 5 kg-ig: 24.800 Ft
- 6 kg-ig: 26.700 Ft
- 7 kg-ig: 28.900 Ft
- 8 kg-ig: 30.900 Ft
- 9 kg-ig: 32.900 Ft
- 10-20 kg-ig: 55.000 Ft
EGYESÜLT KIRÁLYSÁG légi szállítás (UPS)
- 1 kg-ig: 8.400 Ft
- 2 kg-ig: 10.400 Ft
- 4 kg-ig: 10.800 Ft
- 10 kg-ig: 12.000 Ft
- 15 kg-ig: 13.000 Ft
- 20 kg-ig: 15.000 Ft
Szállítási tudnivalók
Közös érdekünk, hogy a csomagok épségben és minél gyorsabban megérkezzenek a vásárlóinkhoz. Ahhoz, hogy ez gördülékeny lehessen, minden félnek lelkiismeretesen kell hozzáállnia. Részünkről kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minden szükséges tájékoztatást megadjunk a rendelés leadásától egészen a Futárszolgálatnak történő átadásig. Amilyen gyorsan csak lehet, feldolgozzuk a rendeléseket és azokat gondos csomagolás után rábízzuk a választott Futárszolgálatra. Minden folyamatról küldünk e-mailben értesítést. Ezekben az értesítő levelekben részletes magyarázatot adunk a folyamatokról és tudnivalókról, így ezen levelek el nem olvasása a Vásárlót terheli. Ahhoz, hogy egy csomag valóban megérkezzen, a Vevőnek is mindent meg kell tennie a gördülékeny folyamatért. Olyan szállítási címet érdemes megadni, ahol biztosan átvehető a csomag és ellenőrizni kell a rendelés leadása előtt a telefonos elérhetőség helyességét. A Futárszolgálat által küldött értesítéseket alaposan el kell olvasni és tájékozódni kell arról, hogy milyen módon értesíthető a Futárszolgálat, ha bármilyen oknál fogva akadályozott egy csomag átvétele. Ha bármilyen fennakadást észlel a Vásárló a kézbesítés közben, akár a Vásárló, akár a Futárszolgálat oldaláról, a problémát igyekeznie kell hárítani, hogy a csomag ne kerüljön visszapostázásra a Webshophoz. Ha azt észleli a Vásárló, hogy a Futárszolgálat megbeszélt időben mégsem jelenik meg, kérjük, hogy haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a Futárszolgálat ügyfélszolgálatával vagy futárával.
A csomagok kézbesítésében 3 szereplő érintett: Vevő (vásárló), Futárszolgálat (vásárláskor választott futárcég), Szolgáltató (webshopunk).
Az áruk szállítási címre történő szállítását a Szolgáltatóval szerződött Futárszolgálat mint közreműködő végzi. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A szerződés teljesítése a Vevő által történő szállítási címre, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély a csomag Futárszolgálatnak történő átadásával száll át a Vevőre.
A csomagok átvételével kapcsolatos teendők és tudnivalók:
Fontos leszögeznünk, hogy Webshopunk mindent megtesz annak érdekében, hogy egy csomag valóban megérkezzen a Vevőhöz és ha bármilyen akadályt észlelünk, azt igyekszünk mielőbb megoldani. Ha rajtunk kívülálló oknál fogva akadályozott egy csomag átvétele a Futárszolgálat és a Vevő között, annak elhárítása nem Webshopunk felelőssége, de ha tudunk egy problémáról, segítünk azt kezelni. Nem érdekünk, hogy egy csomag ne érkezzen meg és az sem érdekünk, hogy az ebből adódó költségek miatt Vevőinkkel konfliktushelyzet keletkezzen. Ám, ha mégis előfordul egy sikertelen csomagátvétel, annak körülményeit előre leszabályoztuk. Korrektül gondolkodunk, korrektül járunk el, Vevőinktől is ezt várjuk. Ez a kölcsönös hozzáállás mindenkinek könnyebbé teszi a folyamatokat.
Amennyiben a Vevő a csomagot nem veszi át, úgy a Szolgáltató az eredetileg megállapított futárköltséggel egyező összeget sikertelen kézbesítés futárköltségként kiszámlázza a Vevőnek. Amennyiben a Vevő újra kézbesítést kér, a Szolgáltató az eredetileg megállapított futárköltség kétszeresével megegyező összeget kiszámlázza a Vevő részére (sikertelen kézbesítés futárköltsége és az újrakézbesítés futárköltsége).
Amennyiben a Futárszolgálat részére átadásra került a csomag és a Vevő ezután eláll a szerződéstől (vételtől), kérheti a Szolgáltatót a megfizetett termékdíj visszafizetésére oly módon, hogy a Szolgáltató az eredetileg felszámított futárköltség díját a Vevő részére nem téríti meg, a termékek díját maradéktalanul visszatéríti.
Amennyiben a Vevő a csomagot nem veszi át, a Szolgáltató azt követően vállalja a csomag díjának visszatérítését, miután a sikertelenül kézbesített csomag a Szolgáltatóhoz visszaérkezett.
Szolgáltató a sikertelenül kézbesített és már előre kifizetett csomag díját oly módon téríti meg, hogy a szállítási költség összegét és a sikertelen kézbesítés összegét a csomag díjából levonja és a különbözetet téríti meg a Vevő részére. Szolgáltató utánvétes csomag esetén a sikertelenül kézbesített csomag szállítási díját kiszámlázza a Vevő részére, amelyet a Vevő köteles megfizetni.
Miután a Szolgáltató a Futárszolgálatnak átadta a csomagot, a Vevő köteles azt szerződés szerint átvenni. A Vevőnek kötelessége mindent megtenni annak érdekében, hogy a csomagot át tudja venni a Futárszolgálat képviselőjétől. Amennyiben a Futárszolgálat sikertelen kézbesítési kísérletet jelez, a Vevőnek kötelessége a Futárszolgálatot minden lehetséges kommunikációs csatornán (Futárszolgálat elérhetőségein: ügyfélszolgálati telefonszám, e-mail, futár telefonszáma) felkeresni és egyeztetést indítani a csomag átvételét illetően. A Vevő nem háríthatja a Szolgáltatóra a Futárszolgálat sikertelen kézbesítését, annak felelősségét és annak költségeit. A sikertelen kézbesítés a Vevőt terheli. A Vevőnek minden lehetősége fennáll arra, hogy a Futárszolgálattal egyeztessen. Ennek elmulasztása a Szolgáltatót nem terheli. A sikertelen kézbesítésért a Szolgáltató nem vonható felelősségre.
Az áru átvételekor a Vevő köteles a terméket megvizsgálni, és a sérült csomagolású vagy más módon, láthatóan sérült termékről jegyzőkönyvet felvenni az átvételt vagy az átvétel megtagadását megelőzően a szállítást végző fuvarozónál.